Историята на презервативите и атлетите по време на Олимпийски игри започва още през далечната 1988 година. По време на летните игри в Сеул бяха раздадени безплатни бройки с цел ограничаване разпространението на HIV. Това се превърна в традиция с колосални размери, съответно – бизнес надежди, които се простират до наши дни, а като стане дума за Токио, любовните хотели там, азиатската приглушена действителност, ох, производителите на презервативи са готови за действие.

Очаква се необходимите презервативи през 2020 в Токио да бъдат между 90 хиляди до 110 хиляди (поне толкова бяха по време на последната зимна Олимпиада в Пьонгчанг). Разбира се, не включваме колосалните 450 000 безплатни презерватива, разпространени по време на игрите в Рио де Жанейро, но там нещата са други, съгласете се.

 

Така. Ето как сотят нещата в цифри – 110 000 презерватива по време на зимните игри през 2018-та в Корея за 2925 атлета от 90 различни националности, означава, че са предвидени около 37 кондома на човек за период от 2 седмици престой. Определено пътувайте с половинките си на подобни събития, независимо дали те са атлети или журналисти. И тук говорим за зимни игри, лятото страстите не са ли по-горещи?

Бенджамин Хънг

Разбираемо е защо японски компаниии за производство на презервативи с нетърпение очакват летните Олимпийски игри през 2020. Не с нетърпение, те буквално тропат нервно на един крак и отчитат дните на календара.

Алекс Найт

Sagami Rubber Industries например се надяват това да направи бранда по-известен, защото залагат на high-tech технологии и са успели да постигнат несравнима тънкост от 0.1 мм. Те дори са придобили нова фабрика в Малайзия, за да насмогнат с очакваната голяма поръчка след 2 години. Презервативите биват подложени на всякакви изпитания по време на процеса, включително стрес тест …, а надеждите са за завземане на пазарен дял от лидерите с олимпийски размери Durex и Trojan.

Ще ви държим в течение, как иначе.