Тhe Lyst Index проследява данните от различни търсачки, сайтове, онлайн продажби и продуктови споменавания в социалните мрежи, включително начина, по който те биха могли да повлияят рзвитието на даден бранд. Това вероятно е причината за първи път Off-White да оглави класацията като най-предпочитан, за третата четвърт на 2018-та година.
Глобалната модна платформа Lyst анализира онлайн поведението на над 5-милиона потребители месечно сред повече от 12 000 бранда и сайтове за продажби. За пръв път проучването включва изследване на данни от социалните мрежи, посредством брой последователи, тагове и хаштагове.
Брандът на Върджил Абло изпревари имена като Gucci и Balenciaga, и официално е най-любим на купувачите от цял свят. Не, че не го предвидихме… За Абло изминалата година беше много успешна с послания, чрез екипа на Селена Уилямс за US Open, колаборацията му с IKEA, назначаването му за артистичен директор на Louis Vuitton Men’s, костюмите на Бионсе, и Джей Зи за турнето им приключило наскоро On the Run II и други.
#SerenaWilliams walked into her first round match at the #USOpen tonight rocking a whole one sleeved bodysuit tutu and a leather jacket, all designed by #VirgilAbloh for #OffWhite. Chick slayed, easily winning this first match. Congrats! #BlackExcellenc… https://t.co/gSa9NLOI0N pic.twitter.com/iQlHPPTWBM
— YBF CHIC (@TheYBF) August 28, 2018
Off-white e последван от Gucci, Balenciaga, Nike и Prada в първите 5 позиции. Versace са едва на шесто място, въпреки подкрепата на звезди като Дженифър Лопес, Ники Минаж и Карди Би. Да не забравяме и ТВ сериала посветен на Джани Версаче.
Yeezy на Канйе Уест застава на седмо място, благодарение на хайпа от известното семейство на съпругата му и нарастващата популярност на кецовете му.