Гоа Клепс е голям шемет. Така ли се казва? Така, защо не.

Първо се смее дълго, докато обяснява как се произнася името й. После изпраща песни, които слуша в момента, сякаш да разсеят неяснотите по произношението.

После задълбава в някакви истории за бизнеса, но не много сериозно. Пита защо решихме да я потърсим – как защо, идва лято, време е за бански и решихме да участва в поредицата ни „Следващите 25%“, за да ни каже какви, по дяволите, ще са модните дамски бански този сезон – току-виж сме помогнали със съвет. Признаваме, че самият бизнес модел ни стана интересен, пък и Гоа Клепс разказва увлекателно. Тъй че – време за интервю.

Още по-интересно е, че Гоа си пада малко момиче-хулиган. Сменила е шест училища за пет години, което си е постижение. Харесва й да казва, че е получила добро образование и от улицата, което на английски звучи много добре: „street smart“. Какво още? Пише с лявата ръка. Работила е като бизнес консултант за модни марки преди да стартира своята Reina Olga заедно със сестра си. И ето я сега като част от поредицата ни „Следващите 25“, която правим с подкрепата на VIVACOM и представяме интересни креативни професионалисти от различни точки на света.

Константин Вълков: Получаваш безплатен билет първа класа, но трябва да избереш плажна дестинация. Накъде?


Гоа Клепс: Навярно някъде, където не съм била досега. Примерно в Австралия или Полинезия, за да изследвам нещо ново и непознато. Винаги съм харесвала приключенията.

КВ: Пясъчен или каменист плаж? Това е един интересен спор, който особено италианците често въвличат в непринуден разговор.

ГК: Ако искам да се излежавам на плажа със сигурност ще избера пясъчен плаж. Ако обаче дивото чувство ме зове, тогава избирам каменист плаж, за да мога и да скачам от скалите.

КВ: Каква е твоята основна цел, когато създаваш дамски бански – преди всичко трябва да са секси или нещо друго?

ГК: Основната цел е да бъдат удобни, красиви и секси. Искам да мога да нося бикини, с които и да играя на плажа, но и да съблазнявам.

КВ: Как се случи така, че реши да правиш бански, какво е вдъхновението зад бранда Reina Olga?

ГК: Всичко, което ме заобикаля всъщност е причина за създаването по един или друг начин. Приятелите ми; местата, които посещавам; фотографиите, на които попадам. Вдъхновението е навсякъде. През годините имахме доста идеи за съвместна работа със сестра ми – от много висококачествен кетъринг до ароматни свещи. И в някакъв момент през април 2014 ни осени идеята за бански костюми. Така се роди Reina Olga.

КВ: Пазарът обаче изглежда пренаселен. Напоследък се появи няколко успешни бранда за мъжки бански, но там предлагането беше по-малко. При жените сякаш е океан от бански.


ГК: Всъщност нямах представа, че е толкова пренаселено, преди да започна да се занимавам с това (смее се). Например австралийският пазар е светлинни години преди всяко друго място що се касае до бански. Тъй че има все пак някакво място и за нашия бранд.

КВ: Разкажи ми за мотото „нито едни бикини не са достатъчно малки“.

ГК: Доста време прекарвах в Бразилия и мисля, че съм привикнала на техния плажен стил. Бикините им са доста по-пестеливи от тези на други места по света. Всички момичета там се гордеят с телата си и не се свенят да ги показват. Ще се ми се да пренеса това свободно и лятно състояние на духа в Европа. И си помислих, че един забавен слоган ще помогне.

КВ: Помниш ли първата си продажба?

ГК: Помня, разбира се – все едно, че беше вчера. Тъкмо бях пристигнала в Тел Авив от посещение на фабрика в Бразилия. Реших да се позабавлявам на плажа с приятелите си. Взех малко семпли с мен на плажа, за да направим готини снимки. В един момент около нас имаше поже 20 момичета, които искаха да купят всичко. Беше жестоко.

КВ: Първият чуждестранен пазар, където марката беше успешна?

ГК: Италия. Има много хора, които ни подкрепят и харесват марката ни там.

КВ: Следващата стъпка, може би мъжки бански?

ГК: Възможно е.

КВ: Избери малко лятна музика за нас.

ГК: Ето.

***

„Следващите 25“ е поредица на Дарик радио и VIVACOM. Слушайте интервютата по Дарик, като подкаст на darikradio.bg. Четете на egoist.bg

25 години Дарик радио. 25 идеи и разговори за годините напред. СЛЕДВАЩИТЕ 25 ХОРА и ИДЕИ идват скоростно при вас благодарение на 4G мрежата на VIVACOM, наградена от speedtest на OOKLA. за повече информация посетете www.vivacom.bg