Анонсирането на есенната колекция на Supreme вчера бе поредния фурор за бранда. Този път в колаборация с таблоида от групата на Рупът Мърдок – New York Post. За разнообразие от обичайните скандали около американския президент, вчера на първа страница вестникът излезе брандиран с логото на Supreme.

New York Post on newsstands now. @nypost

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

Това е първият път, когато един и същи бранд заемат първа и последна страница на вестника.

On newsstands now… @supremenewyork #supreme

A post shared by New York Post (@nypost) on

Досущ като типичните за Supreme продажби, феновете се тълпят за да се докопат до тази лимитирана серия. Въпреки, че тиражът е бил завишен, до 8.00 сутринта в Ню Йорк вече е било невъзможно да бъде намерен брой.

Буквално след 9.30 сутринта най-сигурното място да откриеш понеделнишкия New York Post е онлайн. Разбира се, на цена от около 10 долара, при продажна от 1 долар. Около 10.30 сутринта копия се продават в ebay на цена от 12 долара. “Историческо партньорство” по думите на Лоранс Шлосмен, бранд мениджър на Grailed, където цената днес е 15 долара за брой.