Анонсирането на есенната колекция на Supreme вчера бе поредния фурор за бранда. Този път в колаборация с таблоида от групата на Рупът Мърдок – New York Post. За разнообразие от обичайните скандали около американския президент, вчера на първа страница вестникът излезе брандиран с логото на Supreme.
Това е първият път, когато един и същи бранд заемат първа и последна страница на вестника.
Досущ като типичните за Supreme продажби, феновете се тълпят за да се докопат до тази лимитирана серия. Въпреки, че тиражът е бил завишен, до 8.00 сутринта в Ню Йорк вече е било невъзможно да бъде намерен брой.
Working at @nypost has many benefits. One of them is getting my hands on today’s paper with the special #Supreme wrap. My neighborhood was sold out by 8am. pic.twitter.com/vaE4vMHqlK
— Carleton English (@carletonenglish) August 13, 2018
Буквално след 9.30 сутринта най-сигурното място да откриеш понеделнишкия New York Post е онлайн. Разбира се, на цена от около 10 долара, при продажна от 1 долар. Около 10.30 сутринта копия се продават в ebay на цена от 12 долара. “Историческо партньорство” по думите на Лоранс Шлосмен, бранд мениджър на Grailed, където цената днес е 15 долара за брой.
Kids will buy the newspaper for the first time ever bc it has the supreme logo on it
— David ༄࿔ (@AlexG_FanClub) August 13, 2018