Дизайнерът на Joy Division връща логото на Calvin Klein към “оригиналния дух на бранда”.
Само шест месеца след като Раф Симънс пое кормилото на марката Calvin Klein вече започнахме да виждаме промени.
В първата му рекламна кампания тези дни забелязваме съвсем минималистична промяна на логото, която обаче е дело на Питър Севил – мозъкът зад емблематичните обложки на Joy Division и New Order (любими банди на Симънс) и плакатите на легендарния манчестърски клуб Hacienda. Всъщност промяната се състои в премахването на главните и малки букви, което било “завръщане към оригиналния дух на бранда”.
Новото лого на CK – всички букви са главни.
Заедно с новото лого са представени и осем снимки на последната колекция бельо и джинси, които игриво контрастират с творби на артисти от втората половина на 20-ти век – Анди Уорхол, Дан Флавин, Ричард Принс и Стърлинг Руби.
Целта е дрехите да реферират към поп-апогея на Ню Йорк – улиците на арт-квартала Сохо и партитата в звездния клуб Studio 54.