Никога не сме крили пристрастието си към смелите. Tози текст е поредното “и за това” в тяхна полза.

Във времена когато всеки бранд се опитва да спечели повече симпатии на онази група от влиятелни хора в социалките, а.к.а. инфуенсъри, се отличава един, който по-скоро провокира този феномен от мрежите. Разбира се, за целта трябва да имаш гориво в кръвта и да следваш собствения си път. Да, горивото е Diesel. Кампанията за колекцията пролет/лято 2019-та на бранда е именно под мотото “бъди последовател”, иронизирайки живота на инфлуенсъра. След Haute couture и Deisel (не е правописна грешка), Ренцо Росо и екипът му продължават да ни държат заземени, представяйки техния поглед към живота на милениълите или всеобщата представа за тях, в избoра между стилизиранта завладяваща слава и собственото изграждане.

В случая те използват истински инфлуенсъри: Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, близнаците @amixxamiaya и @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi и Bloody Osiris @bloodyosiris, за да създадат ироничните видеа и може би това се възприема, a и е бууст за последните, но истината е, че след края на клипа всеки иска да си остане follower. One of the millions. How is that less special? &WTF is “special”, anyway?

Социалните платформи помогнаха на много хора по пътя към известността, но за някои тя е самоцел. Реално, пада голямо търсене докато намериш онези останали верни на идеята да препоръчват продукти, като изначална водеща страст, без да им бъде платено предварително. Това неизменно опорочи цялата концепция на личните видеа от хората с влияние. След набиране на определен брой последователи, големите компании не пропускат възможността да се възползват от готовата събрана публика и то в профил не обвързан с медия. Примката на ежедневните усилия за поредния instagramable кадър в един момент неусетно се затяга до степен трудна за “спасение”. Спасение от баналността и стереотипите, that is.

В ДНК-то на Diesel е да бъде непокорен спрямо наложените правила, както и пионер в избягването на тенденциите, за сметка на собствен почерк. Те отчитат времето различно и ни предлагат ракурс, отвъд тренда и унифицирането.

Повсеместната глобализация разделя повече, отколкото обединява. И така глобално се налага лесно смилаемото пред смисленото и задълбоченото. Едни развиват дебела кожа и устояват на критиката, а други развиват омраза. Разбира се, хипопотамите са тези с бързите пари, използвайки готовата формула, вместо да отлагат в търсене на собствената си сила. Никак не е трудно да се понесеш по течението на лесното, но в крайна сметка смелите  отрезвяват с това, което самата кралица в бранша беше казала така:

Да бъдеш известен в днешни дни без каквато и да било основа и същина не е особено трудно. Призовавам ви вместо това да търсите начин да бъдете смислени, сръчни и образовани.” Ана Уинтур (2016 г.) в обръщение към студентите от Университета в Йорк, където подкрепя племенницата си Елли Уинтор по време на организирано от студентите модно шоу, набиращо средства в помощ на бежанците.

Чаканото с нетърпение най-ново около любимия бранд е предстоящата колаборация с Гоша Рубчинский. Това е третата такава от серията Diesel Red Tag, след тези с Shayne Oliver и Y-Project’s Glenn Martens. Diesel Red Tag x GR-Uniforma ще бъде представена след броени дни, на 9-ти май в Италия по време на Венецианското биенале. A, ти унифициран ли виждаш живота си?

***
Часовниците от последната колекция на Diesel можеш да откриеш в Be posh. Be a follower. 

View this post on Instagram

A boyfriend should really complement your looks. So should your watch. #DieselWatches

A post shared by Diesel (@diesel) on

View this post on Instagram

It’s time to make new memories with the new, 90s-inspired Mega-Chief. #DieselWatches #comingsoon

A post shared by Diesel (@diesel) on