Малък провинциален град в Австралия и голям сайт за пътешествия направиха поредното “голямо нещо” в страната. Вчера беше представена “Голямата диня” в гр. Чинчила. Дали тя ще стане поредната туристическа атракция, предстои да разберем, но по всичко личи, че формулата работи.
“Голямата диня” в Чинчила, където се провежда фестивал в чест на сочния плод, е естествено продължение на предшестващите я туристически атракции, като “Голямо мерино” в Голдбърн,
Big Merino! Also known as Rambo by the locals is something we could not miss when passing Goulburn on a road trip.Kids…
Публикувахте от Family Travel Episodes в Събота, 14 октомври 2017 г.
“Големият банан” (и стар) в Гофс Харбър,
The big thing that started it all 😌🍌💛 #bigthingsaustralia https://t.co/iZ8N4rSOsN pic.twitter.com/enQVMXAWel
— Joy PhotoLove (@Joy_PhotoCam) April 5, 2016
“Големият омар” в Южна Австралия
The Big Lobster. Kingston SE, South Australia.#limestonecoast #KingstonSE #southaustralia #lobster #biglobster
Публикувахте от Roger Dietrich Photography в Четвъртък, 15 март 2018 г.
и много други. #bigthingsaustralia
Big pineapple fun 🍍🇦🇺 @sunshinecoastoz @Queensland @Australia #bigthings #travel #adventure pic.twitter.com/PB1YRUTAPh
— PassportsNdRoadtrips (@PassportTrips) November 14, 2015
“Не мога да се сетя за по-добър начин да уловиш забавлението и вълнението на региона, от това да съхраниш спомена със снимка на фона, на нашата нова атракция в Чинчила, известен с Фестивала на динята.” казва Пол МакВей, кмет на района.
Скулптурата e 9 м. дълга и 3 м. висока, разположена точно до Центъра за посетители на градчето, известно с отглеждането на сочния плод. По време на традиционния фестивал, който се провежда на всеки 2 години, Чинчила приветства над 15 000 посетители.
Идеята за резенът диня е част от кампанията на австралийския сайт за пътешествия Wotif “Следващото голямо нещо”, в чест на техния 18-ти рожден ден. Хиляди австралийци гласуваха за да изберат победителя, а именно “Голямата диня”, която победи в последния кръг “Големият фъстък” предложен за Кингарой в Куинсленд.
Australia's newest big thing is not a community initiative. It is a publicity stunt by Wotif, the Oz subsidiary of Expedia, the $18bn US travel technology company. @MichaelWestBiz says Expedia books its sales directly to US, so pays no GST & virtually no Oz income tax#auspol pic.twitter.com/GHC52izLg5
— Australian Kitsch (@OzKitsch) November 14, 2018
Управителят на Wotif Даниел Финч каза в изявление, че гласовете в надпреварата са били много повече от очакваното, което “Показва значимостта на проекта “Големите неща” на Австралия и сантимента на местните към атракциите”.