news4u

news4u

Седмицата на модата в Париж за мъже приключи, но колекцията на Louis Vuitton, Есен/Зима 2019-та остава гореща тема. Името на креативния директор Върджил Абло обикаля света и всеки ден нуждата ни да видим какво ново от него? се увеличава.

Ревюто по време на престижния форум през изминалата седмица беше инспирирано от Michael Jackson и включваше светещи кецове и чанти, гигантска раница, аксесоари от дантела и типичните кожени изделия с монограм +…:

View this post on Instagram

FW19 FIBRE OPTIC by @virgilabloh They still haven't decided if these will be commercialised. Will be quite tricky to make this one happen. However with all the hype behind this piece, they would be silly not to make it happen to some extent since the pink Keepall isn't being commercialised either. Whats the most you would pay for this? The current rumor is that if this was to be commercial, price would be around €50k. • • • #louisvuitton #lvmen #louisvuittonlover #lv #monogram #dlouisv #luxury #highend #highendfashion #fashion #louisvuittonjapan  #lvsingapore #louisvuittonmalaysia  #ルイヴィトン #louisvuittonparis #louisvuittonbags #louisvuittonph #lvfw19 #lvmenfw19 #virgilabloh Prices and information are all subject to change and should be treated as estimates and guesses. Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for “fair use” for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Copyright © 2018 by LOUIS VUITTON All rights reserved. We are not affiliated, associated, authorised, endorsed by, or in any way officially connected with Louis Vuitton Malletier, or any of its subsidiaries or its affiliates. The official Louis Vuitton instagram can be found at @louisvuitton. The name “Louis Vuitton” as well as related names, marks, emblems and images are registered trademarks of Louis Vuitton Malletier.

A post shared by DLV (@dlouisvdotcom) on

И тъкмо, когато си решил, че си станал свидетел на революция в историята на модата и можеш да си поемеш въздух, Louis Vuitton Home пуска първата си рекламна кампания. Част I-ва от три. В нея има изненадващи лица като това на 3-годишното момче Alieyth, който можеш да видиш на една от първите снимки. Началото на кампанията на днешния ден не е случайно. Днес честват денят на Мартин Лутър Кинг, Младши в САЩ. 21 януари е неговата рождена дата.

Първите снимки са направени от Инес ван Ламсуирде и Винууд Матадин, който е работил с модната къща и по реклама от 2012-та, включваща модела Аризона Мюз. За следващите 2 фази на рекламната кампания Абло е набелязал двама представители от арт сцената – мултимедия артистът с алжирски корени Мохамед Буроиса и датския фотограф Реймонд Вауда.

Съдържанието също изненадва, заради фокуса си. Вместо върху продукта, Абло избира да илюстрира ценностите на дебютната си колекция (показана юни 2018-та).

С кампанията, исках да направя нещо универсално и хуманно по своята същност. Приобщаващо и наситено, нещо с гравитация. Затова реших, че ще се фокусирам кампанията на юношеското, а не мъжко облекло. Какво прави мъжете мъже? Различните етапи в живота на всеки един от тях, от ранното детство през тинейджърските години, юношество, младежки години до пълнолетие.“ – коментира той.

Първата серия снимки и видео от Инез и Винууд показват юношество и тинейджърски години. Alieyth си играе с хартиени корабчета, облечен в твърде голям за него пуловер от пролетната колекция, вдъхновен от „Магьосникът от Оз“. Участват още 7-годишният актьор Лио Джеймс Дейвис, познат от филма „Дете като Джейк“ редом до Клеър Дейнс и 16-годишният Люк Праел, познат от филма „Пансион“.

Следващата, втора фаза на кампанията ще бъде пусната на 1-ви февруари. Очаквай да видиш работа на фотографа Буроиса, вдъхновена от картина на френския художник Густав Корбе със заглавие „Студиото на художника, истинска алегория, обобщаваща седем години на моя артистичен и морален живот между 1854 г. и 1855 г. “ Фотографията включва Абло в центъра – мястото на артиста, заобиколен от членове на неговия екип, социален кръг и модели, всички облечени в колекцията.

 

Ще разпознаеш рапъра Octavian, австралийският стилист и моден директор на Vogue Australia Кристин Сентенера, която прави и стайлинга на модните ревюта за Vuitton, художника Лусиън Смит, британския дизайнер, артист и модел Блонди МакКой, Джулия и Камила Вентурини, близнаците зад италианския бранд за чанти Medea, китариста Стив Лейси, певицата Syd (а.к.а. Syd Tha Kyd), музиканта Бакар, самият Буроиса и др.

Третата фаза, се очаква да излезе на 22-ри март и ще показва ученици, облечени в цветните тениски, които Абло подари на гостите по време на дебютното ревю за модната къща, миналата година. Снимките са дело на Вауда, като съвременен прочит на груповите портрети от Датските Златни Години (17-ти век) направени в училищата около Лос Анджелис.

Колекцията е по щандовете на 30 бутика, на марката от 18-ти януари, като първия ден продажбите само в този на Родео Драйв в Лос Анджелис са надхвърлили 1.5 милиона долара. А, новият pop-up в Токио, отворил врати по-рано този месец, отбеляза 30% по-високи продажби от тези на колаборацията със Supreme от 2018-та, още в първите 48 часа.

news4u

news4u