Борбата за презадоволеното и претенциозно потребителското одобрение е безмилостна, дори при доминанти като Kraft Heinz, които обогатяват портфолиото си от продукти с хибрид между майонеза и кетчуп или т.нар. майочуп.

Историята на кетчупа Heinz ни е любима – вие сещате ли се някой да е бил по популярност кетчупа им; ние не.

Kraft Heinz заедно с Unilever’s на Hellmann държат над 80% от пазара за майонеза в САЩ. Но продажбите им намаляват с увеличаване интереса към нишовите производители. Последните са във възход с от 3.2 процента през 2012, до 6.1 процента през 2017, според Euromonitor.

Интересен факт – майонезата остава по-предпочитана от кетчупа, но големите брандове не успяват да наваксат с по-здравословния избор, който взима превес. Консуматорите все повече отбягват продукти, съдържащи масло от канола и фруктозен царевичен сироп. Затова в допълнение на новия хибрид – майочуп, Heinz направиха и своя версия на майонеза с яйца от свободно оглеждани кокошки и по „семпли“ съставки.

 

Сега гледай отново филма на Леонардо ДиКаприо и следи за продукти със съдържание на палмово масло, за да се убедиш, че всеки е от значение за промяната.