Маркетинг на емоции
Никога не съм разбирала хората, които казват: Трябва да притъпиш емоциите си, Твърде емоционална си и съм си мислила Та не са ли емоциите именно това, за което живеем? Колко успешен е маркетинга на емоции? Ким К успешен?
Близостта и прекият контакт
Приятелката ми Ева
Не веднъж сме чували, че най-сигурният метод за реклама е препоръката. Друго си е Ева да ми каже, колко е доволна от спиралата Х за мигли и какви качества има тя, а не често некомпетентна продавачка да отговаря на поредния въпрос за качество на даден продукт по абсолютно същия начин, както на предния такъв. Какво по-добро нещо от това да имаш 74,8 мил. последователи в инстаграм, 29 мил. във фейсбук и 46.2 мил. последователи в туитър. Приятелка на толкова много потребители събрани в социалните мрежи по интереси. Тя ни допуска до къщата си и най-съкровените си моменти и хора, подобно на всички от клана Кардашиян. Представителите са низ от прототипи, с които мнозина се олицетворяват. Кортни К. – майка на три деца с проблемен съпруг, Клоуи К. – лудата сестра в развод и проблеми с излишните килограми, малките сестри Дженър израснали пред камерите на тяхното реалити, майка (вече майки), бащи, братя и съпрузи. Каква масова покривност. Все по нещо, което има всеки един от нас.
В “непринуденото”ежедневие и нарастващо внимание Ким К препоръчва, и показва и дори още повече –направо ни казва марката, цената и от къде да си купим продукта, от който е така доволна, а резултата сияе върху лице и (или други части от тялото). Каква добра приятелка…
Изчислено е, че всеки един туит от представител на Кардашиян, промотиращ продукт, им носи печалба от около 200 000 $.
Скандалът
Оп! Сеирче. “Абе, Ева ти чу ли к`во направила Ким?”
В тази фамилия нещата често излизат извън контрол и колкото и да си мислиш, че 72-дневен брак и начален полет на кариерата с домашно порно видео не са нищо нечувано, питам -колко случая си спомняш, в които татко решава да стане мама? И това изконсумирахме. Така изкачихме още едно ниво по стълбицата на извратеното насищане.
“Дайте на хората хляб и зрелища и те ще понесат всичко, което им наложите!“
Във вечния град по времето на Римската империя хората защитавали правото си да гледат мащабните турнири и смъртоносни битки ,които освобождавали напрежението им, натрупало се от непрестанните войни, като“свещено”. Днес в света на игрите зрелището е основополагащо.
Красотата
– Ева, искам и аз такава косааааа-гъста, лъскава,жива!!!
– Изваяно лице има.
Декорите на популярното реалити са самите къщи на звездите с прекрасни интериори и екстериори, коли, аксесоари… Всичко около тях е красиво. След намесата на Канйе в гардероба на Ким и фамилиИ, нивото също е значително по-добро. Самата тя сподели колко трудно и едновременно с това приятно е било съпругът и да изхвърля старите дрехи и изчисти (промени драстично) стила ѝ. Приказката радва окото все повече, а промените са крайно наложителни. Окото може да свиква с вечно красивото лице, но не и изневярата на модния тренд. Красивото бягство от реалността увлича към света на мечтите, онзи миг, в който не зависиш от обстоятелства и реалност, а само от собственото си въображение и то е така добре моделирано в “правилната” посока.
Защо да имаме наши мечти? Тя е добра приятелка и ще ни сподели как постига тази красота. И ето влиза в трапезарията си съвсем без грим като мен и теб, за да ни научи, показвайки метода за гримиране Contouring в множество видеа лично с любимия и гримьор– Марио Дедиванович. Момичета, всичко това може да стане с достъпни за вас гримове. Не чухте ли? Любимата спирала за мигли на Коуи е онази позната навсички ни за 7 $. Come again?
Битовизми и разпри
И те са като нас и страдат. Колкото и да си богат, щастието не се купува.
Мисия Заземяване.
Те също страдат и имат своите проблеми, както физически, така и психически. Мъка, спомени, раздели. В деня на бракосъчетанието си с баскетболната звезда Крис Хъмфрис отразено ексклузивно по E! (филм в 2 части с общприход от 1 мил. долара за Ким К, където тя сменя 3 сватбени рокли всяка на цена от по 20 000 $ и е окичена с диаманти), Ким написа в туитър сърцераздирателно съобщение до покойния си баща, който ѝ се иска да е с нея в този важен момент. Наистина прочувствено, а и тя самата не отрича статута си на ultimate oversharer. Win-Win!
Секс
О, даааа. Серотонин!!!!
Как да станеш известна overnight (за един ден).
– Какво ще кажеш за домашно порно с известен R&B изпълнител?
– Винаги ли продава?
– Един момент. Киииим. Кимиииии!
Ето и пример в цифри за модела Кардашиян:
StardomHollywood е мобилно приложение разработено от Glu Mobile или франчайз за симулация на популярни знаменитости (popular celebrity-simulation franchise). Идеята е да се сблъскаш с ежедневните препятствия по пътя на известността и да преминаваш до следващо ниво на клубове, хора от обкръжението и пр. до достигане на заветната цел – A-lister in Hollywood.
Преди няколко дни Ким Кардшиян отбеляза две години от пускането на Kim Kardashian HollywoodApp, разработка на Stardom Hollywood, с най-подходящата звезда за ментор по нелекия, виртуален път към известността (не успеха!). За по-малко от година след излизането на безплатното приложение, същото бива свалено 40 мил. пъти с приходи от 71.5 мил. $ за 2015-та година, което е по-малко от успешните 74.3 мил. за 2014-та, когато е представено за пръв път на пазара през юни. Нейната печалба според Forbes е 52.5 мил. $ за първата година, половината от които са само от играта и я поставя под №33 в класацията на изданието GlobalCelebrity 100 – Най-високо платените знаменитости за 2015-та година. Съпругът ѝ, считан гениален артист в момента дори не е вкласацията.
Харесваме я или не, Тя е предлаганият на пазара продукт, спрямо съответното търсене. Продукт, чийто успех нараства ежедневно, защото изгражда нашите мечти и при така създадената предпоставка ни продава необходимите за целта продукти.
“Nude selfies till I die”
K.K.
В крайна сметка остава въпросът: Можем ли да бъдем господари на своите емоции или ще останем техни роби? Твърде трудно ли е да си дадем сметка какво всъщност ни прави щастливи или всички сме се запътили към грешно разбрания красив Contouring метод за преобразяване на КК, изродил се в лицето на нашенската НиЛо?
Не е луд този, който яде баницата, казват. Или поне не е единственият.