Нестандартни български художници експериментират с автомобилен гигант
#untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists, в който марка автомобили си партнира с визуални артисти (млади таланти, улични и утвърдени художници). Вече няколко месеца над 20 творци в рамките на платформата www.advertisingartists.eu усилено работят върху една и съща тема: #untaggable: това, което не се поддава на описание, което не може да бъде определено, на което няма смисъл да поставяш етикет.
#untaggablexhibition обещава да е единствена по рода си и да живее само веднъж.
Сред участниците има експериментални творци с изложби в Германия, живописци, калиграфи, продуктови дизайнери – Аменун Женева, Калоян Тошев (MZK), Светлана Мирчева, Стела Василева, Калин Сарапионов, Стефан Чинов, Точка Илиева, Георги Касабов (Ndoe) и други.
Audi Art Lab e инициатива на Advertising Artists и Audi България. Марките на бъдещето нямат за цел само да продават – фокус е ползата за всеки един човек по отделно, и за обществото като цяло. Цялата история на баварския бранд е белязана от дизайнерски и технологични микрореволюции.
Марката искрено вярва, че безграничния творчески потенциал на човека балансира света, дава му посока и не му позволява да се разпадне в ентропия и безсмислие.
www.advertisingartists.eu ще бъдат представени на изложбата #untaggablexhibition на 19 април, в галерия Академия, НХА.