По време на парижката модна седмица компанията Lacoste представи новата си инициатива, която (временно) премахва класическото лого с крокодил, за да даде път на изображения на застрашени животински видове. Десет животни, заплашени от изчезване, ще участват в проекта. Идеята ни харесва.
За първи път в 85-годишната история на марката, класическото крокодилче отпада от продуктите на компанията. Кампанията е част от проекта на креативната агенция BETC Paris и International Union for Conservation of Nature. Някой от животните, които представя Lacoste са в изключително намалени бройки – не повече от петдесетина в целия свят. Броят на полошъртовете съответства на останалия брой от всеки от застрашените видове по света. Суматранският тигър с численост 350 броя – ще бъдат произведени 350 полошърта. В момента колекцията може да се закупи онлайн на официалния сайт на компанията.
Вероятно това няма да е първата интересна инициатива на Lacoste в тази посока, тъй като сега тригодишно споразумение за активна работа между французите и International Union for Conservation of Nature. Почти всички произведени полошъртове са изчерпани, но все още може да закупите някои от вариантите при цена от 185 долара.