Най-популярната социална мрежа спечели делотоза търговска марка в Китай срещу компанията Zhongshan City Zhujiang отюжната провинция Гуандун, кояторегистрира името за предлаганитехрани и напитки, които прави.

През 2014година китайските власти са приелимолбата на същия производителза регистриране на марката “face book” за продукти като напитки икартофен чипс. Адвокатите на Марк Зукърбърг завеждат делои съдът нарежда на властите да отменят решението си и да преразгледат въпроса. Въпреки обжалването Върховниятнароден съд в Пекин потвърждава първоначалното решение и обявява, че компанията не е трябвало даполучава разрешение да регистрира тази търговска марка. Окончателното решение през април потвърди по-рано решение на съда вполза на facebook.

И двете страниотказват да коментират случая.