Изследване разкрива най-влиятелните тенденции, които ще определят поведението на потребителите през следващите две години
Компанията WGSN работи с водещи експерти, чиято задача е да прогнозират бъдещите тенденции в модата, дизайна, лайфстайл и въобще творческите индустрии. Анализаторите събират и разработват любопитната информация, за да може техните клиенти да са крачка напред от конкуренцията и да разработят по-ефективнопланиране и пускане на продукти за дизайнери, марки и търговци.
Но да се спремконкретно на резултатите от изследването, които за първи път се публикуват онлайн. Обобщавайки работата на 100-те топ световни анализатори, компанията селектира четирите най-основни насоки за развитие през следващите две години в WGSN Vision: Пролет/Лято 2018:
Psychotropical
Тенденция основана на връзката между природата и виртуалнатареалност. Очаквайте да видите значително увеличение на маркови активации исътрудничества около тази идея.
Youth Tonic
Определя се отсилното чувство за индивидуалност и креативност на младежка култура, коятовлияе върху всяка област на пазара.
Kinship
Еволюция, фокусирана върху нарастващо чувство заобщност, културен обмен и разбиване на граници.
Slow Futures
Дизайн итехнологии ще се слеят по-безпроблемно заедно, създавайки един минимализъм, койтоще се бори със свръхпотреблението.