Кино

Виктор Чулев • преди 2 години

Страстта Скорсезе

Елица Матеева • преди 2 години

Любомир Младенов: „Сериозното кино е взискателно към публиката“

Даниел Ненчев • преди 2 години

Милен Русков за филма Възвишение и важните теми в него

Надя Здравкова • преди 2 години

Есенцията от Киномания 2017

Никола Шахпазов • преди 2 години

Възвишение: Стъпки към върха

Стефан Иванов • преди 2 години

Разговор с Криста Бел – музикалната муза на Дейвид Линч

Десислава Желева • преди 2 години

Интервю с Благой Иванов – любимото ни зомби

Десислава Желева • преди 2 години

Oh, my! It’s SO INDEPENDENT

Елица Матеева • преди 2 години

Безкрайната градина – поетика на копнежа по другия

Десислава Желева • преди 2 години

Фолкер Шльондорф: Ако в една история няма част от мен, филмът няма да се получи.

Виктор Чулев • преди 2 години

За хората и репликантите

Десислава Желева • преди 2 години

CineLibri 2017 – mess with the best

Анелия Никифорова • преди 2 години

 Илиян Джевелеков, режисьор на филма Вездесъщият: Любопитството уби котката, пич!

egoist • преди 2 години

Q&A: „Добро утро, България, където и да си!“ Михаил Дюзев в пинг-понга – въпрос-отговор

Елица Матеева • преди 2 години

Прекрасните дни в Аранхуез – отвъд кинетиката на времето

Виктор Чулев • преди 2 години

Пеле – многоликият крал на футбола

egoist • преди 2 години

Българска история за бежанци без бежанци е селектирана за Европейските филмови награди

Виктор Чулев • преди 2 години

Бари Сийл: Наркотрафикантът (Произведено в Америка)