Две хиляди души и изключителни автомобилни атракции. Но не само това. Първият Audi Summit, който се проведе в Барселона, дефинира бъдещето на автомобилите – такова, каквото предстои; такова, каквото вече се случва. Изкуственият интелект, допълващ и обогатяващ продуктите и услугите. Добре дошли на Audi Summit 2017.

Заявката на Audi: „Vorsprung е нашето обещания.“ Новият A8, чиято премиера се случи точно в Барселона. И още безброй изненади.

За една вечер испанският град се превърна в Audi-арена на автомобилни удоволствия, иновации и напредък.

Идеята зад Audi Summit е да представи немският производител като водеща дигитална автомобилна компания. Точно 2000 души бяха поканени, гости от целият свят, за да бъде показана концепцията на Audi за това – от високотехнологични иновации до най-малките детайли в автомобилите, които управляваме всеки ден.

По време на едночасовата презентация гостите видяха 70 автомобила като логичната звезда и основна причина за събитието беше новият A8.

Четвъртото поколение на флагмана на Audi представя редица технологични иновации, в които немският гигант е пионер. Това е първият сериен автомобил, създаден за висока степен на автономно шофиране. В задръствания автомобилът може да се движи сам със скорост до 60 км/ч., докато шофьорът прави други неща.

Другата звезда на шоуто беше концепцията Audi AI – става дума за изкуствен интелект, автономност и иновации – три стълба на Audi, върху марката работи. Автомобилите на бъдещето постоянно ще развиват своите способности, а технологията ще бъде създадена така, че да е адаптивна към отделните нужди на хората.

Като дигитална автомобилна компания, Audi дигитализира всички процеси: от продуктовото развитие с виртуална реалност до фабриките с интелигентни роботи, та чак до сферата на продажбите, където са въведени последните дигитални технологии.

Изключително интересна беше секцията „Audi on demand“, която представи концепцията за това как през 2020 година клиентите на Audi в 15 страни ще поръчват своя автомобил чрез приложение на телефона.

 

В зоната „Audi Innovation Research“ бяха показани как екипите за проучване на дигитални тенденции в Сан Франциско и Пекин непрекъснато търсят новите дигитални иновации и помагат при създаването на продуктите и услугите на Audi.

За повече информация: Audi