Вчера Кание Уест бе приет по спешност в клиника в Лос Анджелис. Хоспитализацията на Уест идва след поредица от странни поведения от негова страна – музикантът нарочи и обиди Джей Зи, Бионсе и основателят на Facebook – Марк Зукърбърг, обяви пред публика, че щял да гласува за Доналд Тръмп, макар че по време на президентската надпревара подкрепяше опонента му Клинтън. В понеделник рапърът анулира оставащите дати на турнето си Saint Pablo, което трябваше да приключи на 31 декември, а парите за билетите ще бъдат върнати на хората.

Според TMZ, 39-годишният рапър бил в психиатричното отделение, след като е приетзаради изтощение. Източник на медията споделя, че Кание е „изчерпан“, след като „работил денонощно по модния дизайн на собствената си линия и тази за Adidas.“ Товапоследствие се нарича бърнаут.

Ако ежедневието ехронично състояние на стрес и изтощение, благодарение на работа ти, най-вероятно страдашот бърнаут (прегряване). Понякога ефектът му е трудно забележим, но когато физическото,емоционалното или психическотоизтощение от работа оказватсвоето влияние става страшно.Специалистът по бърнаут Бен Фанинг разкрива пред Business Insider признаците, чрезкоито може да се идентифицират някои предупредителни знаци. Мерките взети навреме са решаващи.

Чувстваш се изчерпан след работа

Следователно,когато се прибереш вкъщи ти липсва всякаква енергия да сготвиш, да прекарашвреме със семейството или да отидеш не фитнес. Много лошо.

Отнасяш сепренебрежително към колеги или клиенти

Ако планираш данапускаш или просто ти писва от работата с едни и същи хора всеки ден, товаможе да бъде отразено в начина, по който се отнасяш към колегите си.

Постоянно тепитат: Как си?

Често ли колегитесе притесняват за твоите чувства? Замисли се – изпращаш негативни послания,които тревожат и останалите.

Имаш силично скривалище собезболяващи и успокояващи набюрото си

Много офиси сиимат аптечка за спешни случаи. Но ако си решил да се снабдиш като аптека, за дабориш постоянното главоболие и стрес става сериозно. Според специалистите, стресът най-често се появява с напрежениев главата, а честото главоболие може да е знак, че страдаш от хроничен стрес в работата.

Не прекарвашвреме с колегите

Ако страдаш отбърнаут си по-склонен да избягваш общите обеди или празниците в офиса. Това е защото сизагубил интерес към изграждането на мрежата си от познати, казва Фанинг.

Обясняваш работата си с „добре е“

Очевиден знак забърнаут, когато семейството и приятелите те попитат каквосе случва с работата. Независимо дали си от 1 месец или 10 години – тя просто „става“.

Чувстваш се като отвързан щом дойде петък

Щом чак толковати е писнало и се хващаш за бленувания уикенд като удавник за сламка – помислиси какво те чака след два дни.

Понеделникът теплаши

Подобно на това,че се радваме само на петък вечер, страхът от понеделник е сигнал, чеопределено си прегрял в настоящата си работа.

Имаш неспокоен сън

Много пъти хора,които са били напрегнати по време на работа губят съня си, заради нещо, което санаправили (или не са) по време на работа, казва Фанинг. Сигнал за бърнаут.

Задаваш алармататвърде рано, за да използваш бутона за дрямка

Признаците запрегаряне на работното място могат да започнат още рано сутринта. Например,може да се чувстваш толкова уморен, че ти идва да  удариш още една „дрямка“ отново иотново, и след това се се събуждаш прекалено късно.

Губиш всякакванадежда

„Когато наистинаси прегрял от работните ангажименти лесно можеш да забравиш, че организациите иработните среди са динамични и се променят непрекъснато,“ казва Фанинг.“Ако си разочарован от вашата фирма или шеф, понякога отговорът чака навъни може да бъде много по-ефективен.“

Стискаш челюсттаси, когато влезеш в офиса

Ако това ти сеслучва това е сигурен знак, че си стресиран. Щом тялото ти се свива по тозиначин, значи и то усеща напрежението, казва Фанинг.

Не можеш да сеотпуснеш

Според Фанинг,ако не можеш да се отпуснеш тренирайки йога или отивайки на масаж, това е знак,че определено си емоционално прегрял.

Забелязваш, чеколегите ти те избягват

Щом твоите колегиходят на пръсти около теб, защото не знаят какво да очакват, е ясен знак, чепреживяваш криза.

Страхуваш се дапомислиш за нова работа

Дори и да знаеш,че е време да смениш полето на дейност, а си пренатоварен и стресиран, шансътда намериш по-добра работа се смалява.

Не спираш да се оплакваш на своя партньор

Няма никаквосъмнение, че споделянето може да помогне, но твоите проблеми по време на работане трябва да стават проблеми и на твоите близки.

Станал сипрекалено циничен

След като загубишинтерес към компанията и престанеш да се грижиш за това, което трябва, можеш дапрекратиш всякаква отговорност и на работното място.

Рядко се чувствашнапреднал

Липсата нанапредък или чувството, че си изостанал, най-вероятно е знак, че е време занова работа – или най-малко за почивка.

Постоянно сипретоварен

Стресът наработното място е неизбежен, но всеки момент не трябва да бъде стресиращ.

Забравяшпоследното си постижение на работното място

Не помнишпоследния път, когато се почувства удовлетворен – това може да означава, чеопределено развиваш бърнаут.

Не ти се иска да обяснявашна хората за работата си

„Каквоработиш?“ е общ въпрос на много партита и първи срещи, но вероятно е пре-досадноза някой болен от неговата работа.

Често губишсамообладание

Стресът може дадоведе до изблици на раздразнение, когато единствено избухването може да тидонесе покой.

Фантазираш синапускането

Преминаването къмнова работа за по-висока заплата е едно, но да си фантазираш, че напускаш есъвсем в другия край на спектъра.

Гади ти се

Изследователитеса установили, че съществува връзка между стреса на работното място икиселинния рефлукс със симптоми като киселини в стомаха и гадене.

Живееш катовампир

Пристигаш наработа преди зазоряване и оставяш да работиш след като слънцето залезе е стресиращосамо по себе си. Да бъдеш принуден да работиш през тези часове може да направипроблема още по-лош.

Постоянно ти елошо

Когато стресът ехроничен, имунната ти система не работи, при това на оптималното ниво и тялото ти става по-податливо назаболявания.

Започваш да забравяш

Хроничният стресможе да направи редица последици върху мозъка ти, което води до промени внастроението, способността да научаваш нови неща и нарушения в паметта.