Само шест месеца след като Раф Симънс пое кормилото на марката Calvin Klein вече започнахме да виждаме промени.

В първата му рекламна кампания тези дни забелязваме съвсем минималистична промяна на логото, която обаче е дело на Питър Севил – мозъкът зад емблематичните обложки на Joy Division и New Order (любими банди на Симънс) и плакатите на легендарния манчестърски клуб Hacienda. Всъщност промяната се състои в премахването на главните и малки букви, което било „завръщане към оригиналния дух на бранда“.

Новото лого на CK – всички букви са главни.

Заедно с новото лого са представени и осем снимки на последната колекция бельо и джинси, които игриво контрастират с творби на артисти от втората половина на 20-ти век – Анди Уорхол, Дан Флавин, Ричард Принс и Стърлинг Руби.

Целта е дрехите да реферират към поп-апогея на Ню Йорк – улиците на арт-квартала Сохо и партитата в звездния клуб Studio 54.

Колекцията стартира на 10 февруари.