Когато за първи път се сдобихме с телефон на Xiaomi в главните квартири на egoist.bg, впечатление ни направи отдадеността на феновете да помагат, сътрудничат на компанията. От компанията непрекъснато комуникират с феновете, обменят данни, вслушват се в техните препоръки.

Външният вид и функциалността на Mi MIX, който ползваме, бяха безупречни. И все още са. Алуминивият корпус и керамичният гръб превръщат новия Xiaomi Mi MIX в практически безупречно изглеждащ телефон – достатъчно ярък дисплей с 5.99 инча диагонал; освен това – бърз процесор, достатъчно памет, все повече утвърждаващата се концепция 18:9 с резолюция 1080×2160. В допълнение, за да приключим с техническите характеристики – глобална LTE поддръжка. Демек – този телефон работи в целия свят.

Интерес тогава предизвика софтуера MIUI, който беше доста по-лесен за ползване от стандартен Android, някак интуитивен. Оказа се, че всичко се крие в това, че хората в компанията Xiaomi се вслушват в мнението на феновете на потребителите.

Дори компанията организира специални събития, за да чуе гледната точка на феновете.

Оранжевият петък е едно от събитията, които се правят от компанията за феновете. Въпросният петък дава възможност на феновете да дадат обратна връзка за актуализацията на софтуера MIUI. След закупуване на мобилен телефон Xiaomi, потребителите могат да станат част от активна общност, където да изразят мнението си и да дадат обратна информация за актуализациите на продуктите. Принципно, така наречената “обратна връзка” е нещо, което мнозина потребители подлагат на съмнение, но при Xiaomi не е така. Обратната връзка реално подпомага подобряването на продуктите.

(Photo by VCG/VCG via Getty Images)

Orange Friday не само помага на феновете и подхранва страстта към марката, но и помага на продукта да се подобри, за да отговори по-добре на нуждите на клиентите. Клиентите, които са доволни от взаимодействието си с марката, вероятно ще споделят положителния си опит с другите и ще помогнат за изграждането на добра репутация на марката.