Кристофър Бейли, да използваме клишето – детето-чудо на британската мода, който направи последното си ревю за Burberry тази седмица – има открит заместник. И това е новина за модния свят. Новият креативен директор на Burberry е италианец, изключително талантлив, казва се Рикардо Тиши. И повтаряме – това е модната новина на деня.

Бейли обяви, че се оттегля в началото на тази година след 17 години в британската компания. Неизвестността около наследника му дори намали цената на акциите на Burberry. Толкова важен беше Бейли през последните години в превръщането на Burberry в един от лидерите в луксозния сегмент. След феноменалното му шоу през февруари, слуховете, че намирането за достоен заместник ще е трудно, се увеличиха. А сега, след намирането на въпросния заместник, акциите на Burberry взеха, че и те се увеличиха.

Новият главен креативен директор Рикардо Тиши е провокативен и много талантлив италианец, който доскоро работеше за Givenchy. След 12 години във френската компания, Тиши ще представи първата си колекция за Burberry този септември. Назначението на Тиши е изненада за модните среди, макар, че подобен ход е логичен. Новият шеф на Burberry е италианецът Марко Гобети, който пък преди това е бил шеф на Givenchy. Двамата са работили заедно в периода 2004-2008 година.

Тиши не е непознат в Лондон. Завършил е лондонското Central Saint Martin, което е достатъчна атестация. Работил е с Мадона, Бионсе, Риана, както и с компаниите Puma, Nike, Antonio Berardi и др. Обявяването на Тиши покачи цените на акциите на Burberry с 4 процента.

 

***
Материалът е част от поредицата „Следващите 25“ 

„Следващите 25“ е проект на Дарик радио и VIVACOM. Слушайте интервютата по Дарик, като подкаст на darikradio.bg. Четете на egoist.bg

25 години Дарик радио. 25 идеи и разговори за годините напред. СЛЕДВАЩИТЕ 25 ХОРА и ИДЕИ идват скоростно при вас благодарение на 4G мрежата на VIVACOM, наградена от speedtest на OOKLA. за повече информация посетете www.vivacom.bg