Fossil group, са известни с дизайна и производството на часовници, модни аксесоари и иновативни технологии, спечелили доверието и на едни от най-именитите браднове в модната индустрия. Основана е през 1984 година от Том Картсотис с помощта на брат му Коста и е базирана в Ричардсън, Тексас. Днес под шапката на групата стоят седем, доказали качеството си бранда, начело с едноименния и 12 000 служители в цял свят. Всичко започва от визията и американското винтидж вдъхновение, за да доведе до завладяване на множество пазари.

FOSSIL FS5415, Есен 2018

Редом до значителните световни признания и награди за различни разработки и дизайн, през 2013-та и 2015-та година Fossil са част от списъка на 100-те компании, за които искат да работят гласувалите във Великобритания. Днес там разликата в доходите на база пол е 9,1%. Значително по-малка сравнено със средната на острова от 19%.

Сайтът на групата по-скоро напомня такъв на благотворителна фондация с малко отделено място на безспорно заслужаващите внимание есенни модели. Дузината хиляди служители са насърчавани като общество да подпомагат различни каузи, убедени, че само заедно биха могли да имат въздействие. Наскоро пуснаха видео, в което няколко от тях обясняват #MakeTimeForGood или нуждата от време за добруване.

 

Това са хора от цял свят събрани, най-общо казано, от любовта си към детайла в многочислената и влиятелна общност на Fossil, които осъзнават силата на съвкупната си отдаденост по даден проект. От подпомагане на нуждаещи се в борбата с глада, заедно с Опра, през образоване за всички, полово равенство, намаляване вредното влияние на модната индустрия и много, много други, за да облагородят времето и го направят по-добро, заедно и за останалите.

 

Оценяваш ли времето повече когато работиш за него? Или стига оправдания на безхаберието в индивидуалната миша дупка… Не е нужно твърде набито око за да оцени качеството, минимализма, безупречния детайл и материали за изработката на продуктите от безспорните професионалисти във Fossil. Сякаш само око и ум отворени и полезни в зони далеч отвъд собствения си периметър на безполезно его, могат да продължават да осмислят Less is more.

Но какво е нужно да надраснеш себе си, да осъзнаеш колективната сила, нуждата да помогнеш и щастието като световен тренд? Дори тенденцията в символиката на даден моден бранд, в момента се базира на неговото глобално въздействие и сякаш света оглушава за купищата оправдания. За сметка на изисквания – към себе си, към стила си, към посланията на вербално и невербално ниво, към върховете на йерархичните пирамиди, към ценностите- тяхното изграждане и съхранение. #MakeTimeForGood

 

*Повече модели от есенната колекция на Fossil, можете да видите тук.