Шанел обявиха пускането в продажба на първата линия гримове за мъже, в Южна Корея от 1-ви септември. Тя ще включва 3 продукта: течен фондьотен в четири нюанса, матов балсам за устни и молив за вежди, в четири цвята.

Серията се нарича “Boy de Chanel”, което е игра на думи от Boy Capel (Arthur Edward „Boy“ Capel) по-известен с това, че е бил любовник и муза на Коко Шанел. В изявление на компанията по повод новината се казва, че „красотата не е въпрос на полова идентичност“ и идеята е в подем. Компании като Covergirl и Maybelline ще последват много скоро хайпа.

Декоративната козметика за мъже е нарастващ бизнес сегмент. Проучване от 2016-та година на Allied Market Research показва, че в цифри очакванията са продажбите да достигнат 166 милиарда долара до 2022-ра година. За сравнение целият пазар на козметика се очаква да достигне впечатляващата стойност от 806 милиарда долара до 2023-та година.

Козметичните гиганти от години предлагат все повече артикули за силния пол. Примери са L’Oreal (Men’s Expert) и Estée Lauder (Lab Series и Clinique for Men), които са вложели солидни инвестиции в разработване на продукти за поддържане на мъжата кожа – лосиони, тоник, кремове против бръчки и пр.

Още един комплект Chanel и допълнително място за гримиране, дами… Звучи ли като нова тема за дебати тип „Майка ти много ме ядоса днес. Изхабила ми е фондьотена!!!“ ?